неделя, юни 19, 2011

Торес: Не съжалявам, че дойдох в Челси, винаги ще помня феновете на Ливърпул




Нападателят на Челси Фернандо Торес призна, че иска възможно най-бързо да забрави отминалия сезон, който е бил най-лошия за него, откакто пристигна в Англия.
Испанецът премина от Ливърпул в Челси през януари за рекордна трансферна сума, но тотално разочарова с изявите си за „сините” от Лондон като вкара само един гол в 18 мача. Въпреки това обаче, Торес смята, че решението му да премине в Челси е било правилно.
„За мен миналия сезон бе най-лошия, откакто пристигнах в Англия. Контузията, която получих в края на Световното първенство, повлия на моето представяне и направи нещата по-сложни отколкото някога са били през моята кариера”, заяви Торес.
„12 гола в целия сезон са нищо за мен. Никога през сезона не играх на 100%, нито за Ливърпул, нито за Челси. Така че предпочитам да забравя това. Но не съжалявам, че подписах с Челси. Убеден съм, че когато машината на Челси е на пълни обороти ще бъде много трудно да ни бият”.
„Нямам проблеми с Дрогба. Честно казано, аз съм много свързан с Дидие. Той е сензационен футболист и нашето възможно съперничество е добро за Челси. Виждам много голове пред нас и това ще ни даде забележителен успех. Манчестър Юнайтед са шампионите, но според мен ние сме основният кандидат да им вземем титлата”.
„Винаги ще помня в сърцето си феновете на Ливърпул и невероятните моменти, които имах на „Анфийлд”. Сега обаче единственото което желая са победи с Челси”, допълни испанецът.

Няма коментари:

Публикуване на коментар